Перспективні конструкції проміжних скріплень для умов промислового залізничного транспорту
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i2.51953Ключові слова:
проміжні рейкові скріплення, колії незагального користуванняАнотація
У статті виконано аналіз фактичних експлуатаційних умов роботи сучасних проміжних скріплень, з урахуванням особливостей роботи рейкових колій промислового залізничного транспорту. Складено висновки та задачі наступних досліджень.
Посилання
Даниленко Е.І. Сучасні рейкові пружні скріплення і особливості вимог до вітчизняних скріплень на залізобетонних шпалах [Текст] / Е.І. Даніленко, М.Д. Костюк, О.М. Жученко // Залізничний транспорт України. – 2002.- № 6. –С. 3-12.
Даренский А.Н. Результаты лабораторных испытаний скрепления типа КБ [Текст] / А. Н. Даренский // ЦНИИТЭИ МПС. - 1983. № 2145. –С. 11.
Рибкін В.В. Теоретичні дослідження впливу пружності проміжних рейкових скріплень на деформативну роботу колії [Текст] / В.В. Рибкін, М.Д. Костюк, Н.П. Настечик, М.П. Сисин // Тези LXVI Міжнародної науково – практичної конференції “Проблеми та перспективи розвитку
залізничного транспорту”, Дніпропетровськ – 2006.- № 1. –С. 188.
Даренський О.М. Визначення приведеної вертикальної жорсткості рейкової нитки при використанні розрахункової схеми як балки на пружних опорах з випадковими характеристиками [Текст] / О.М. Даренський, Н.В. Бугаєць, В.Г. Вітольберг // Зб. наук. праць УкрДАЗТ. – 2010. – № 115. – С. 151-162.
Даренський О.М. Теоретичні та експериментальні дослідження роботи залізничних колій промислового транспорту: монографія / О.М. Даренський,// Харків: УкрДАЗТ, 2011. – 204 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 О М ДАРЕНСЬКИЙ, Е А БЄЛІКОВ
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.