Інтерактивні технології у викладанні безпеки руху

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i4.112083

Ключові слова:

безпека руху, інтерактивні технології, проблемне навчання, професійна компетентність

Анотація

Дотримання безпеки руху поїздів залежить від дій спеціалістів з технічного обслуговування і ремонту пристроїв автоматики. Розглянуто досвід впровадження інтерактивних технологій та проблемного навчання у найбільш розвинутих державах світу. Визначено сучасні вимоги та складові компетентності спеціалістів з автоматики. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності реалізується комп’ютерними програмами: навчальними, імітаційними та моделюючими, за допомогою розвиваючих ігор. Використання макетів залізничних пристроїв з імітуванням пошкоджень адаптує навчальний процес до практичного засвоєння матеріалу. Розглянуто умови реалізації та завдання викладача при проблемно-орієнтованому навчанні. Втілення інтерактивних технологій у підготовку студентів з дисципліни «Безпека руху на залізничному транспорті» сприятиме формуванню професійної компетентності майбутнього фахівця з автоматики на залізниці.

Біографії авторів

О. В. ЛАЗАРЄВ, Український державний університет залізничного транспорту

викладач

М. В. УШАКОВ, Український державний університет залізничного транспорту

викладач

Н. М. ЛАЗАРЄВА, Український державний університет залізничного транспорту

інженер

Посилання

Аналіз стану безпеки руху на залізницях України у 2014 році [Текст] / Укрзалізниця. Головне управління безпеки руху та екології. – К., 2015. – С.3-90.

Railway safety performance in the European Union 2014. – European Railway Agency. – 2014. – 84 с.

Макаренко, Л. М. Вплив людського чинника на безпеку руху залізничного транспорту: аналітичний огляд [Текст] / Л. М. Макаренко // Залізничний транспорт України. – 2010. – №1. – С. 46-51.

Добрынина, Т. Н. Интерактивное обучение в системе высшего образования [Текст]: монография / Т. Н. Добрынина. – Новосибирск: Изд. НГПУ, 2008. – 183 с.

Tshibalo, A. E. The potential impact of computer-aided assessment technology in higher education [Теxt] / A. E. Tshibalo // South African Journal of Higher Education, №21(6). – 2007. – Р. 684-693.

Yakovleva N.O. Interactive teaching methods in contemporary higher education [Теxt] / N.O. Yakovleva, E.V. Yakovlev // Pacific Science Review №16. – 2014. - P.75-80 http://dx.doi.org/10.1016/j.pscr. 2014.08.016

Silverthorn, D. U. Teaching and learning in the interactive classroom [Теxt] / D. U. Silverthorn // Advances in Physiology Education. - Vol. 30. – 2006. – P. 135-140; doi:10.1152/advan.00087.2006.

Demikhova, N. Using PBL and Interactive Methods in Teaching Subjects in Medical Education [Теxt] / N. Demikhova, O. Prykhodko, A. Loboda, V. Bumeister, V. Smiianov, Y. Smiianov, V. Lukianykhin, O. Demikhov // Journal of problem based learning in higher education. - Vol. 4, No. 1, 2016 – P. 81-90 http://dx.doi.org/ 10.5278/ojs.jpblhe. v0i0.1227

Orekhov V.I., The role of interactive teaching methods in modern education [Текст] / V.I. Orekhov, T.R. Orekhova // Международный научный журнал «Символ науки» №6. – 2015. – C. 242-244

Keen-Rhinehart, E. Interactive Methods for Teaching Action Potentials, an Example of Teaching Innovation from Neuroscience Postdoctoral Fellows in the Fellowships in Research and Science Teaching (FIRST) Program [Теxt] / E. Keen-Rhinehart, A. Eisen, D. Eaton, K. McCormack // The Journal of Undergraduate Neuroscience Education (JUNE), Spring 2009, 7(2):A74-A79.

Grisham J.W. Problem-Based Learning (PBL) and Public Health: An Initial Exploration of Perceptions of PBL in Vietnam. EP Wright. [Теxt] / J.W. Grisham, A.L. Martiniuk, N. Joel // Asia-Pacific Journal of Public Health. – March 2015. – vol. 27, 2. – NP2019-NP2027. – first published on February 14, 2012, p. 2019-2027.

Johnson M. A comparison of problem-based and didactic learning pedagogies on an electronics engineering course [Теxt] / M. Johnson, M.J. Hayes // International Journal of Electrical Engineering Education. – January 2016. – vol. 53, 1. – pp. 3-22. – first published on July 23, 2015. – p. 1-20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-13