Інтерактивні технології у викладанні безпеки руху
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i4.112083Ключові слова:
безпека руху, інтерактивні технології, проблемне навчання, професійна компетентністьАнотація
Дотримання безпеки руху поїздів залежить від дій спеціалістів з технічного обслуговування і ремонту пристроїв автоматики. Розглянуто досвід впровадження інтерактивних технологій та проблемного навчання у найбільш розвинутих державах світу. Визначено сучасні вимоги та складові компетентності спеціалістів з автоматики. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності реалізується комп’ютерними програмами: навчальними, імітаційними та моделюючими, за допомогою розвиваючих ігор. Використання макетів залізничних пристроїв з імітуванням пошкоджень адаптує навчальний процес до практичного засвоєння матеріалу. Розглянуто умови реалізації та завдання викладача при проблемно-орієнтованому навчанні. Втілення інтерактивних технологій у підготовку студентів з дисципліни «Безпека руху на залізничному транспорті» сприятиме формуванню професійної компетентності майбутнього фахівця з автоматики на залізниці.
Посилання
Аналіз стану безпеки руху на залізницях України у 2014 році [Текст] / Укрзалізниця. Головне управління безпеки руху та екології. – К., 2015. – С.3-90.
Railway safety performance in the European Union 2014. – European Railway Agency. – 2014. – 84 с.
Макаренко, Л. М. Вплив людського чинника на безпеку руху залізничного транспорту: аналітичний огляд [Текст] / Л. М. Макаренко // Залізничний транспорт України. – 2010. – №1. – С. 46-51.
Добрынина, Т. Н. Интерактивное обучение в системе высшего образования [Текст]: монография / Т. Н. Добрынина. – Новосибирск: Изд. НГПУ, 2008. – 183 с.
Tshibalo, A. E. The potential impact of computer-aided assessment technology in higher education [Теxt] / A. E. Tshibalo // South African Journal of Higher Education, №21(6). – 2007. – Р. 684-693.
Yakovleva N.O. Interactive teaching methods in contemporary higher education [Теxt] / N.O. Yakovleva, E.V. Yakovlev // Pacific Science Review №16. – 2014. - P.75-80 http://dx.doi.org/10.1016/j.pscr. 2014.08.016
Silverthorn, D. U. Teaching and learning in the interactive classroom [Теxt] / D. U. Silverthorn // Advances in Physiology Education. - Vol. 30. – 2006. – P. 135-140; doi:10.1152/advan.00087.2006.
Demikhova, N. Using PBL and Interactive Methods in Teaching Subjects in Medical Education [Теxt] / N. Demikhova, O. Prykhodko, A. Loboda, V. Bumeister, V. Smiianov, Y. Smiianov, V. Lukianykhin, O. Demikhov // Journal of problem based learning in higher education. - Vol. 4, No. 1, 2016 – P. 81-90 http://dx.doi.org/ 10.5278/ojs.jpblhe. v0i0.1227
Orekhov V.I., The role of interactive teaching methods in modern education [Текст] / V.I. Orekhov, T.R. Orekhova // Международный научный журнал «Символ науки» №6. – 2015. – C. 242-244
Keen-Rhinehart, E. Interactive Methods for Teaching Action Potentials, an Example of Teaching Innovation from Neuroscience Postdoctoral Fellows in the Fellowships in Research and Science Teaching (FIRST) Program [Теxt] / E. Keen-Rhinehart, A. Eisen, D. Eaton, K. McCormack // The Journal of Undergraduate Neuroscience Education (JUNE), Spring 2009, 7(2):A74-A79.
Grisham J.W. Problem-Based Learning (PBL) and Public Health: An Initial Exploration of Perceptions of PBL in Vietnam. EP Wright. [Теxt] / J.W. Grisham, A.L. Martiniuk, N. Joel // Asia-Pacific Journal of Public Health. – March 2015. – vol. 27, 2. – NP2019-NP2027. – first published on February 14, 2012, p. 2019-2027.
Johnson M. A comparison of problem-based and didactic learning pedagogies on an electronics engineering course [Теxt] / M. Johnson, M.J. Hayes // International Journal of Electrical Engineering Education. – January 2016. – vol. 53, 1. – pp. 3-22. – first published on July 23, 2015. – p. 1-20.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 О. В. ЛАЗАРЄВ, М. В. УШАКОВ, Н. М. ЛАЗАРЄВА
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.