Особливості виникнення та розвитку контактних руйнувань головок рейок
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i5.115678Ключові слова:
головка рейки, поверхневий шар, міцність, наклеп, деформація, тріщинаАнотація
У статті розглянуто основні причини руйнування головок рейок. Встановлено, що в результаті експлуатації на поверхні кочення рейок виникають поздовжні тріщини, які послаблюють зв'язок поверхневого шару з рештою об’єму металу головки. Це призводить до місцевого зім’яття на боковій грані головки початкової стадії викришування.
Посилання
Шнейдер, Ю. Г. Образование регулярных микрорельефов на деталях и их эксплуатационные свойства [Текст] / Ю. Г. Шнейдер. – Л.: Машиностроение, 1972. – 240 с.
Поляк, М. С. Технология упрочнения. Технологические методы упрочнения [Текст]: в 2-х т. / М. С. Поляк. – М.: «Л.В.М. – СКРИПТ»; Машиностроение, 1995. – Т. 2. – 688 с.
Обеспечение износостойкости в машиностроении [Текст]: учеб. пособие / А. Н. Гладченко, Н. А. Зенкин, И. В. Шевеля [и др.]. – К.: ІСДО, 1996. – 115 с.
Зенкін, М. А. Забезпечення працездатності та надійності машин [Текст]: навч. посібник / М. А. Зенкін, І. Л. Оборський, Ю. Ю. Щербань. – К.: КДУТД, 2001. – 87 с.
Кузнецов, І. Б. Оцінка функціональних можливостей вимірників енергетичних параметрів і обґрунтування можливості застосування для діагностики напружено-деформованого стану поверхневих шарів металу [Текст] / І. Б. Кузнецов, М. А. Зенкін // Вимірювання та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 1998. – №4. – С. 156-160.
Фізичні основи діагностики характеру руйнування деталей [Текст] / В. В. Аулін, О. Ю. Жулай,
Д. М. Барановський [та ін.] // Вісник ХДТУСГ. «Технічний сервіс АПК, техніка та технології в сільськогосподарському машинобудуванні». – Харків, 2004. – Вип. 24. – С. 116-121.
Meli E. A railway vehicle multibody model for real time applications / Meli E., Malvezzi M., Papini S., Pugi L., Rinchi M., Rindi A. // Vehicle System Dynamics, 46(12), P. 1083-1105, 2008.
Mei T.X. Mechatronic solution for high-speed railway vehicles / Mei T.X., Nagy Z., Goodall R.M., Wickens A.H. // Control Engineering Practice. – 2002. – Vol.10. – P. 193-198.
Maki Y., Building a railway vehicle model for hardware-in-the-loop simulation / Maki Y., Shimomura T., Sasaki K. // QR of RTRL. – 2009. - №50(4). – P. 193-198.
European ATEX Notified Bodies Group (ExNBG) htt://ec.europa. eu/enterprise/sectors/mechanical/ documents/legislation/atex/notified-bodies/index_en.htm.
European Coordination of Notified Bodies for Lifts (NB-L) htt:/ec.europa.eu/enterprise/sector/mechanical/documents/legislation/ lifts/notified-bodies/index_en.htm.
Lin, Y. Oxidation Behavior of Multiphase Nb-Mo-Si-B In-termetallics / Y. Lin, M.J. Kramer, A.J. Thom and M.A. Kine // Metallurgical and Materials Transactions A. – 2005. – V. 36. – P. 601-608.
Методы анализа поверхностей [Текст]: пер. с англ. – М.: Мир, 1979. – 582 с.
Формирование поверхностного слоя триботехнического назначения для железоуглеродистых сплавов [Текст] / Л. А. Тимофеева, С. С. Тимофеев, А. Ю. Демин [и др.] // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – № 1,2 (15). – С. 8.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 С. С. ТИМОФЄЄВ, Н. Р. ОГУЛЬЧАНСЬКА
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.