Моделювання оптимальної дислокації сервісних підприємств залізничного транспорту

Автор(и)

  • О.С. Крашенінін Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0001-7462-3372
  • М.М. Одєгов Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0003-3967-9009
  • О.В. Лагєрєва Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • В.І. Задесенец Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/ikszt.v26i2.235273

Ключові слова:

тяговий рухомий склад, сервісне обслуговування, дислокація сервісних центрів

Анотація

Традиційна планово-попереджувальна система ТО, ПР тягового рухомого складу (ТРС) у сучасних умовах потребує значних змін. Це пов’язано з необхідністю перебудови системи управління ТО, ПР ТРС в умовах поступового переходу на утримання ТРС за технічним станом і можливості виконання ТО та ПР не тільки в депо приписки ТРС.

Відповідно до цього в статті розглянуто питання щодо моделювання і пошуку оптимальної дислокації центрів з організації аудиту і надання сервісних послуг на утримання ТРС.

Показано, що пошук оптимальної дислокації сервісних центрів доцільно проводити за допомогою положень динамічного програмування.

На основі прогнозної потужності сервісних центрів і необхідних витрат на їх організацію наведено процедуру реалізації моделювання оптимальної дислокації сервісних центрів з обслуговування і ремонту ТРС локомотивних депо.

Біографії авторів

О.С. Крашенінін, Український державний університет залізничного транспорту

доктор технічних наук, професор

М.М. Одєгов, Український державний університет залізничного транспорту

старший викладач

О.В. Лагєрєва, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант

Посилання

Kraseninin O., Ponomarenko O., Yakovlev S. Provision of the maintenance service of the depot with the optimal size of repair stocks. Globalization of scientific and educational space/ Innovations of the transport. Problems, experience, prospects. Theses of the international scientific conference on May 3-12, 2017, Dresden (Germany)-Paris(France).-Severodonetsk: Volodymyr Dahl East Ukrainian National University. 2017. P. 96–97.

Крашенінін О. С., Щипак Є. В., Шапатіна О. О. Обґрунтування обсягів ремонту для ТРС при подовженні терміну експлуатації. Зб. наук. праць ДонІЗТ. Донецьк: ДонІЗТ, 2009. Вип. 19.

С. 116–119.

Крашенінін О. С., Шапатіна О. О., Обозний О. М. Моделювання технічного обслуговування та поточних ремонтів ТРС при подовженні терміну його експлуатації. Зб. наук. праць УкрДАЗТ. Харків: УкрДАЗТ, 2010. Вип. 119. С. 172–177.

Крашенінін О. С., Обозний О. М. Економічна оцінка подовження терміну експлуатації ТРС понад нормативний. Зб. наук. праць УкрДАЗТ. Харків: УкрДАЗТ, 2011. Вип. 127. С.118–122.

Крашенінін О. С., Щипак Є. В., Матвієнко С. А., Шапатіна О. О. Обґрунтування оптимального терміну експлуатації тягового рухомого складу. Зб. наук. праць ДонІЗТ. Донецьк: ДонІЗТ, 2011. Вип. 25. С.126–128.

Крашенінін О. С., Обозний О. М. Визначення граничних термінів довговічності тягового рухомого складу. Зб. наук. праць УкрДАЗТ. Харків: УкрДАЗТ, 2011. Вип. 122. С.134–140.

Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах и задачах. Москва: Высш. шк., 1986. 320 с.

Кудрявцев Е. М. Исследование операций в задачах, алгоритмах и программах. Москва: Радио и связь, 1984. 184 с.

Кузнецов Ю. Н., Кузубов В. И., Волощенко А. Б. Математическое программирование. Москва: Высш. шк., 1980. 238 с.

Биргер И. А. Техническая диагностика. Москва, 1978. 126 с.

Гнеденко Б. В., Беляев Ю. К., Соловьев А. Д. Математические методы в теории надежности. Москва, 1965. 256 с.

Надежность технических систем: справочник / под ред. И. А. Ушакова. Москва, 1985. 263 с.

Наказ № 093–ЦЗ. Про затвердження Положення про планово-попереджувальну систему ремонту і технічного обслуговування тягового рухомого складу (електровозів, тепловозів, електро- та дизель-поїздів).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-07