Впровадження системи ERTMS/ETCS в умовах залізниць України
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v27i4.271399Ключові слова:
система управління рухом, мікропроцесорна система сигналізації, швидкісний рух, блок дільниця, пристрої автоблокування, безпека руху поїздівАнотація
В роботі проаналізовано основні параметри системи управління та забезпечення безпеки руху поїздів
ERTMS/ETCS. Обґрунтовано впровадження та використання другого рівня системи ETCS для умов
магістрального залізничного транспорту України залежно від поточного технічного оснащення дільниць та
цільового призначення. Запропоновано варіант проєктування системи ERTMS в умовах АТ «Укрзалізниця» щодо
розміщення системи ETCS на ділянці Клесів-Страшів Львівської залізниці.
Посилання
Самсонкін В. М., Шпортко В. П. Досвід та
перспективи впровадження на залізницях України
мікропроцесорних систем залізничної автоматики.
Залізничний транспорт України. 2015. № 2.
С. 14–20.
Що таке ERTMS / ETCS? – залізничні
технології. RayHaber | RaillyNews.
URL: https://uk.rayhaber.com/2014/04/Що-такеertmsetcs-залізничних-технологій/ (дата звернення:
11.2022).
Estevan, A. M. Dependability and safety evaluation of
railway signalling systems based on field data. Ph.D.
thesis, Lulea University of Technology (2015). URL:
http://ltu.divaportal.org/smash/get/diva2:991713/FULLTEXT01.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Валерій Миколайович Самсонкін, Оксана Григорівна Юрченко, Сергій Юрійович Круглик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.