Математична модель процесу розповсюдження високочастотних сигналів у колах живлення тягових двигунів постійного струму
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v28i1.276286Ключові слова:
двигун постійного струму, колектор, щітки, обмотка збудження, якір, диференціальне рівнянняАнотація
Тягові двигуни постійного струму широко застосовуються в галузі транспортної електротяги. Тому підтримка їх придатності до експлуатації є актуальною проблемою. Для спостереження за технічним станом двигуна можна безконтактно ввести в коло його живлення зондуючий високочастотний сигнал і спостерігати викликаний ним струм. Це потребує встановлення математичного зв’язку між величинами параметрів його кіл і величинами параметрів спостереженого струму. В роботі отримано диференціальне рівняння, що описує потрібний зв’язок.
Посилання
Концепція (прогнозна) роботи з парком
локомотивів АТ «Укрзалізниця» до 2033 року.
S. Nandi, H. A. Toliyat and X. Li. Condition
Monitoring and Fault Diagnosis of Electrical Motors—
A Review. IEEE Transactions on Energy Conversion.
Vol. 20, No. 4, pp. 719-729, Dec. 2005, doi:
1109/TEC.2005.847955.
Блиндюк В. С. Анализ методов и средств
диагностики технического состояния локомотивов.
Інформаційно-керуючі системи на залізничному
транспорті. 2000. № 2. С. 110-112.
Соболєв Ю. В., Бабаєв М. М., Блиндюк В. С.,
Демченко О. Ф. Прогнозуючий контроль
параметрів тягових двигунів локомотивів. Ч. 1.
Методика прогнозуючого контролю. Міжвуз. зб.
наук. пр. Вип. 42. Харків: ХарДАЗТ, 2000. С. 5-15.
Соболєв Ю. В., Бабаєв М. М., Блиндюк В. С.,
Давиденко М. Г. Електромагнітні методи контролю
якості комутації тягових двигунів локомотивів.
Міжвуз. зб. наук. пр. Вип. 44. Харків: ХарДАЗТ,
С. 9-12.
Бабаєв М. М., Блиндюк В. С., Давиденко М. Г.,
Соболєв Ю. В. До оцінки ступеня іскріння на
колекторі тягових двигунів. Інформаційно-керуючі
системи на залізничному транспорті. 2001. № 5.
С. 78-80.
S. Munikoti, L. Das, B. Natarajan and B. Srinivasan.
Data-Driven Approaches for Diagnosis of Incipient
Faults in DC Motors. IEEE Transactions on Industrial
Informatics. Vol. 15, No. 9, pp. 5299-5308, Sept. 2019,
doi: 10.1109/TII.2019.2895132.
S Zhang, J., Zhan, W., & Ehsani, M. (2018). On-line
diagnosis of inter-turn short circuit fault for DC
brushed motor. ISA Transactions, 77, 179-187. doi:
https://doi.org/10.1016/j.isatra.2018.03.029
Winston, D. P., Saravanan, M. (2013). Single
Parameter Fault Identification Technique for DC Motor
through Wavelet Analysis and Fuzzy Logic. Journal of
Electrical Engineering and Technology, 8 (5), 1049–
doi: https://doi.org/10.5370/jeet.2013.8.5.1049
He, X., Ju, Y., Liu, Y., Zhang, B. (2017). Cloud-Based
Fault Tolerant Control for a DC Motor System. Journal
of Control Science and Engineering, 2017, 1–10. doi:
https://doi.org/10.1155/2017/5670849
Majdi, Hasan Shakir and Shijer, Sameera Sadey and
Hanfesh, Abduljabbar Owaid and Habeeb, Laith Jaafer
and Sabry, Ahmad H., Analysis of Fault Diagnosis of
DC Motors by Power Consumption Pattern
Recognition (October 31, 2021). European Journal of
Enterprise Technologies, 5(5 (113), 14–20, 2021.
doi:10.15587/1729-4061.2021.240262, Available at
SSRN: https://ssrn.com/abstract=3961642
Теорія електричних і магнітних кіл /
С. В. Панченко, О. М. Ананьєва, М. М. Бабаєв та ін.
Харків: УкрДУЗТ, 2020. 246 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.