Оцінювання факторів, що забезпечують надійність роботи системи локомотива
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v28i2.283462Ключові слова:
тяговий рухомий склад, елементи системи, якісні і кількісні фактори надійностіАнотація
В умовах повільного оновлення тягового рухомого складу і дефіциту нового парку локомотивів для багатьох депо стає актуальним зосередження уваги на підвищенні надійності роботи основного обладнання і систем локомотивів.
У статті на підставі аналізу теоретичних підходів впливу складових елементів систем локомотива на загальну надійність системи виділено спеціальні критеріальні фактори, що виражають приріст кількісних і якісних показників надійності.
Оцінювання цих факторів дає змогу визначити системи локомотивів, що забезпечують максимальний приріст надійності, а при дублюванні елементів систем підвищувати кількісний приріст надійності. Крім того, показана можливість визначити пріоритети (чергу) відновлення елементів систем для забезпечення надійності системи.
Посилання
Капіца М. І., Коренюк Р. О. Стратегії експлуатації, технічного обслуговування та ремонту локомотивів. Вісник ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна. Дніпро, 2012. Вип. 40. С. 63–67.
Калабухін Ю. Є. Теоретичні положення оцінки техніко-економічних показників функціонування тягового рухомого складу протягом життєвого циклу. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Сєвєродонецьк, 2010. № 1. Ч. 2. С. 75-80.
Понтиселли К. Стоимость жизненного цикла железнодорожного подвижного состава: от теории к практике. Техника железных дорог. 2009. № 4 (8). С. 19-24.
Крашенінін О. С., Фалендиш А. П. Організація технологічних процесів ремонту ТРС із застосування засобів діагностування. Збірник наукових праць УкрДАЗТ. Харків, 2004. Вип. 57. С. 31–34.
Крашенінін О. С., Пузир В. Г., Крамчанін І. Г. Автоматизована розробка технологічних процесів обслуговування тепловозів за допомогою ПЕОМ. Міжвузівський збірник наукових праць ХарДАЗТ. Харків, 2000. Вип. 41. С. 42–47.
Крашенінін О. С., Яковлев С. С., Шапатіна О. О. Обґрунтування стратегії організації технічного обслуговування, поточного ремонту швидкісного рухомого складу в умовах України. Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. Харків, 2021. Т. 26. № 3. С. 7-11.
Крашенінін О. С., Щипак Є. В., Шапатіна О. О. Обґрунтування обсягів ремонту для ТРС при подовженні терміну експлуатації. Збірник наукових праць ДонІЗТ. Донецьк, 2009. Вип. 19. С. 137 – 141.
Крашенінін О. С., Шапатіна О. О., Обозний О. М. Моделювання технічного обслуговування та поточних ремонтів ТРС при подовженні терміну його експлуатації. Збірник наукових праць УкрДАЗТ. Харків, 2010. Вип. 119. С. 172–177.
Крашенінін О. С., Яковлев С. С., Задесенець В. І. Обґрунтування критерію ефективності експлуатації локомотивів. Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. Харків, 2020. Т. 25. № 4. С. 10-14.
Техническое обслуживание и ремонт подвижного состава сторонними компаниями. Железные дороги мира. 2005. № 10. С. 47 – 51.
Методы оценки жизненного цикла тягового подвижного состава железных дорог: монография / Э. Д. Тартаковский, С. Г. Грищенко, Ю. Е. Калабухин и др. Луганск: "Ноулидж", 2011. 174 с.
Рябинин И. А. Основы теории и расчета надежности судовых электроэнергетических систем. Изд. 2-е. Ленинград: Судостроение, 1971. 456 с.
Москатов Г. К. Надежность адаптивних систем. Москва, 1973. 104 с.
Дацун Ю. М. Визначення ступеня впливу технологічних процесів ремонту на справність вузлів тягового рухомого складу. Східно-Європейський журнал передових технологій. Харків, 2016. № 1/7 (79). С. 56-61.
Tartakovsky E., Ustenko О., Puzyr V., Datsun Y. System approach to the organization of locomotive maintenance on Ukraine railways. Studies in Systems Decision and Control. Ukrainian state university of railway transport. 2017. № 87.
Lomotko D., Alyoshinsky E., Zambrybor G. Methodological Aspect of the Logistics Technologies Formation in Reforming Processes on the Railways. Transportation Research Procedia. 2016. 131 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.