Структурно-параметрична індексна ідентифікація в адаптивних системах управління рухомими об'єктами
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v28i4.296396Ключові слова:
індексна ідентифікація, адаптивна система управління, високошвидкісний рух поїздів, енергозбереженняАнотація
Розроблено нову модель індексної ідентифікації структури та параметрів складного динамічного рухомого об'єкта для побудови адаптивних систем управління з корекцією поточних параметрів налаштування цифрових регуляторів.
Посилання
Лазарян В. А. Динамика транспортных средств. Избранные труды. Киев: Наукова думка, 1985. 528 с.
Бесекерский В. А., Попов Е. П. Теория систем автоматического регулирования. Изд. 3-е, доп. Москва: Наука, 1975.
Загарий Г. И., Шубладзе А. М. Синтез систем управления на основе критерия максимальной степени устойчивости. Москва: Энергоатомиздат, 1988. 104 с.
Адаптивные системы идентификации / А. Г. Кику, В. И. Костюк, В. Е. Краскевич и др. Киев: Техніка, 1975. 288 с.
Дейч А. М. Методы идентификации динамических объектов Москва: Энергия, 1979. 240 с.
Растригин Р. А., Маджаров Н. Е. Введение в идентификацию объектов управления. Москва: Энергия, 1977. 216 с.
Марков С. И., Минаев В. М., Артамонов Б. Н. Идентификация параметров колебательных систем автоматического регулирования. Ленинград: Энергия, 1975. 96 с.
Сытник Б. Т., Курцев М. С., Михайленко В. С. Структурно-параметрическая идентификация в адаптивных системах управления движением поездов. Информационно- управляющие системы на железнодорожном транспорте. 2014. № 3. С. 17-21. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Ikszt_2014_3_4.
Моделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами проїзду. Ч. 1. Структура автоматичної системи нечіткого задання графіка швидкості руху рухомого об'єкта з її корекцією за фактичними параметрами проїзду /Ситнік Б. Т., Бриксін В. О., Ломотько Д. В. та ін. Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. Харків, 2021. № 4. C. 24–35. URL: https://doi.org/10.18664/ikszt.v26i4.247235.
Ситнік Б. Т., Бриксін В. О., Давидов І. В. Моделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами проїзду. Ч. 2. Аналіз способів управління швидкістю поїзда з тяговими двигунами постійного та змінного струму. Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. Харків, 2022. № 1. C. 3–18. URL: https://doi.org/10.18664/ikszt.v27i1.254087.
Ситнік Б. Т., Бриксін В. О., Давидов І. В. Моделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами прямування. Ч. 3. Синтез структури і моделювання адаптивних цифрових регуляторів корекції швидкості руху високошвидкісних поїздів із заданими ПІДзаконами формування імпульсних управлінь. Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. Харків, 2022. № 3. C. 35–48. DOI:10.18664/ikszt.v27i3.265542. URL: http://jiks.kart.edu.ua/issue/view/15894, http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11256.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.