Обґрунтування стратегії організації ремонту локомотивів на основі наявних ресурсів
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v28i4.296400Ключові слова:
функція ефективності, показник ефективності, стратегія організації ремонтуАнотація
В умовах дефіциту ресурсів сучасного обладнання, дефіциту кваліфікованих і професійних спеціалістів, слабкого розвитку сервісу виникає необхідність обґрунтування оптимальної стратегії з організації ремонту з урахуванням наявних ресурсів.
В статті розглянуті питання, що пов’язані з формалізацією процедури прийняття рішення з урахуванням інформації щодо реалізації можливих ресурсів. На підставі окремих складових, що визначають прийняту стратегію за спеціальними алгоритмами визначається оптимальна ефективна стратегія з організації ремонтних заходів для обладнання локомотивів.
Посилання
Державна цільова програма реформування залізничного транспорту на 2010-2019 роки (затверджена Постановою КМУ в 16.12.2000 №1390 із змінами від 26.10.2011 року №1106). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1390-2009-%D0%BF#Text (дата звернення: 23.11.2023).
Тартаковський Е.Д., Уманець М.Г., Аулін Д.О. Визначення життєвого циклу тягового рухомого складу (ТРС). Збірник наукових праць УкрДАЗТ, 2006. №72. С. 82-86.
Крашенінін О.С., Фалендиш А.П. Оцінка життєвого циклу локомотивів. Збірник наукових праць УкрДАЗТ, 2001. Вип.46. С. 55-58.
Закон України «Про залізничний транспорт України» від 06.09.2019 за № 1196-1. URL: https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=66737 (дата звернення: 23.11.2023).
Комплексна програма оновлення залізничного рухомого складу України на 2008-2020 роки (затверджена наказом МТЗУ від 14.10.2008 №1259). К.: ДНДЦ Укрзалізниці, 2009. 299 с.
Понтичелли К. Стоимость жизненного цикла железнодорожного подвижного состава: от теории к практике. Техника железных дорог, 2009. №4. 74 с.
Integrated Optimization of Rolling Stock Scheduling and Flexible Train Formation Based on Passenger Demand for an Intercity High-Speed Railway / Peng Zhao, Yawei Li, Baoming Han, Ruixia Yang, Zhiping Liu. Sustainability, MDPI, 2022. Vol. 14(9), P. 1-22. URL: https://www.mdpi.com/2071-1050/14/9/5650 (дата звернення: 23.11.2023).
Калабухін Ю.Є., Тартаковський Е.Д. Теоретичні положення оновлення тягового рухомого складу з урахуванням життєвого циклу. Збірник наукових праць УкрДАЗТ, 2009. Вип. 111. С. 106-120.
Калабухін Ю.Є., Фалендиш А.П. Визначення економії експлуатаційних витрат маневрових тепловозів. Збірник наукових праць УкрДАЗТ, 2003. Вип. 54. С. 127-132.
Bismark R.D.K. Agbelie, Samuel Labi, Kumares C. Sinha. Estimating the marginal costs of bridge damage due to overweight vehicles using a modified equivalent-vehicle methodology and in-service data on life-cycle costs and usage. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 2017. Vol. 95. P. 275-288.
Gurov S.V., Utkin L.V. Reliability and optimization of systems with periodic modifications in the probability and possibility contects, Microelectron. Reliab, 1997. Vol. 37, No. 5. P. 801-808.
Калабухін Ю. Є. Методологія та результати оцінки техніко-економічних показників використання сучасних маневрових тепловозів для роботи на маневровій горці. Зб. наукових праць. Х.: УкрДАЗТ, 2009. Вип. 110. С. 19-30.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.