Аналіз проєктних рішень мікропроцесорної системи рейкових кіл

Автор(и)

  • Сергій Володимирович Панченко Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-7626-9933
  • Олег Анатольович Бунчуков Департамент автоматики та телекомунікацій ПАТ «Укрзалізниця», Україна
  • Василь Олександрович Сотник Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0002-8039-1392

DOI:

https://doi.org/10.18664/ikszt.v28i4.296411

Ключові слова:

мікропроцесорна система рейкових кіл (МРК), системи залізничної автоматики та телемеханіки, функціональна безпечність, автоматизоване робоче місце, технічні та програмні засоби мікропроцесорних систем

Анотація

Використання мікропроцесорних систем у пристроях залізничної автоматики має ряд особливостей. Перш за все це необхідність убезпечення перевізного процесу. На сьогодні на залізничних магістралях іде масове впровадження цілого ряду мікропроцесорних систем і пристроїв для керування рухом поїздів. Однією з них є мікропроцесорна система рейкових кіл. Її функціонування на різних рівнях ієрархічної побудови та відповідність вимогам нормативних документів з проєктування, забезпечення безпеки руху  розглянуто в цій статті. Також проведено аналіз наявних проєктних рішень, реалізованих у мікропроцесорній системі рейкових кіл.

Біографії авторів

Сергій Володимирович Панченко, Український державний університет залізничного транспорту

доктор технічних наук, професор, ректор

Олег Анатольович Бунчуков, Департамент автоматики та телекомунікацій ПАТ «Укрзалізниця»

директор департаменту автоматики та телекомунікацій

Василь Олександрович Сотник, Український державний університет залізничного транспорту

к.т.н., доцент, кафедра АТ

Посилання

Бунчуков О. А. Майбутнє починається сьогодні. URL: https://mautic.appau.org.ua/asset/29:uzno27-2832-33pdf.

Основные принципы определения необходимой надежности устройств СЦБ. ОСЖД. Варшава, 2010. URL: https://osjd.org/api/media/resources/6384.

Эксплуатационно-технические требования к системам интервального регулирования движения поездов на перегонах. ОСЖД. Варшава, 2016. URL: https://osjd.org/api/media/resources/11925.

ДСТУ 4178-2003. Комплекси технічних засобів. Системи керування та регулювання руху поїздів. Функційна безпечність і надійність. [Чинний від 2003-07-01.]. Вид. офіц. Київ, 2003. 35 с. URL : https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=99396

Розгонов А. П. Мікропроцесорна централізація стрілок та сигналів. Мікропроцесорні рейкові кола тональної частоти на станціях та перегонах при електротязі змінного струму: звіт з науково-дослідницької теми. № 421418.001 ТР- 001.

EN 50126-1:1999. Railway applications. The specification and demonstration of reliability, availability, maintainability and safety (RAMS). Basic requirements and generic process.

CLC/TR 50126-2:2007. Railway applications. The specification and demonstration of reliability, availability, maintainability and safety (RAMS). Guide to the application of EN 50126-1 for safety.

EN 50128-2001: Railway applications. Communications, signalling and processing systems. Software for railway control and protection systems.

EN 50129:2019. Railway applications. Communication, signalling and processing systems. Safety related electronic systems for signalling.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-29