Удосконалення чинної системи оперативного управління швидкісними залізничними пасажирськими перевезеннями

Автор(и)

  • Кирило Олександрович Тарасов Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0000-0001-5976-4169

DOI:

https://doi.org/10.18664/ikszt.v29i3.313607

Ключові слова:

швидкісний рух, пасажирські перевезення, альтернативний маршрут, система підтримки ухвалення рішень, інформаційні технології

Анотація

У статті розглянуто питання підвищення ефективності швидкісних пасажирських залізничних перевезень шляхом впровадження автоматизованої технології надання альтернативних маршрутів в умовах руйнування залізничної інфраструктури внаслідок природних катаклізмів, техногенних аварій або воєнних дій. Запропонована автоматизована система дає змогу оптимізувати процес ухвалення рішень щодо альтернативних маршрутів, зменшуючи ризик людської помилки, і скоротити час затримки швидкісних пасажирських поїздів. Стаття також аналізує інтеграцію цієї системи з чинними структурами управління та автоматизованими робочими місцями поїзних диспетчерів (АРМ ДНЦ) і її вплив на підвищення загальної ефективності роботи залізничного транспорту в надзвичайних ситуаціях.

Біографія автора

Кирило Олександрович Тарасов, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант кафедри транспортних систем та логістики

Посилання

Кулешов В. В., Дочія К. В., Оробченко С. А. Удосконалення диспетчерського управління регіональними центрами залізниць в умовах інформатизації. Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. Харків: УкрДАЗТ, 2014. Вип. 145. С. 17-23.

Гайдук Д. А., Бутько Т. В. Удосконалення автоматизованої системи «Надзвичайна ситуація» у взаємодії з АСК ВП УЗ Є для керування рухом поїздів із використанням системи підтримки прийняття рішень. Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. 2024. Т. 29, № 2. С. 3–6. URL: https://doi.org/10.18664/ikszt.v29i2.307509 (дата звернення 25.08.2024).

Формалізація процедури надання альтернативного маршруту швидкісним пасажирським поїздам на основі ризикменеджменту / Т. В. Бутько та ін. Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. 2023. Т. 28, № 1. С. 31–37. URL: https://doi.org/10.18664/ikszt.v28i1.276341 (дата звернення 13.08.2024).

The ON-TIME real-time railway traffic management framework: A proof-of-concept using a scalable standardised data communication architecture / E. Quaglietta et al. Transportation Research Part C: Emerging Technologies. 2016. Vol. 63. P. 23–50. URL: https://doi.org/10.1016/j.trc.2015.11.014 (date of access 27.08.2024).

Bulková Z., Gašparík J., Zitrický V. The Management of Railway Operations during the Planned Interruption of Railway Infrastructure. Infrastructures. 2024. Vol. 9, no. 7. P. 119. URL: https://doi.org/10.3390/infrastructures9070119 (date of access 27.08.2024).

Козаченко Д. М., Коробйова Р. Г., Левицький І. Ю., Лашков О. В. Експлуатаційна робота залізничних станцій: приклади та задачі / ДІІТ ім. академіка Лазаряна. Дніпропетровськ: ПФ «Стандарт-Сервіс». 2014. 108 с. ISBN 978-966-97463-0-6.

Під Нікополем через підрив Каховської ГЕС просіла залізнична колія. espreso.tv. URL: https://espreso.tv/pid-nikopolem-cherezpidriv-kakhovskoi-ges-prosila-zaliznichnakoliya (дата звернення 29.08.2024).

Butko T., Primachenko H., Tarasov K. Formation of alternative routes for passenger trains in the event of non-standard situations. MATEC Web of Conferences. 2024. Vol. 390. P. 03003. URL: https://doi.org/10.1051/matecconf/202439003003.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-25