Удосконалення системи збудження збудника тягового генератора тепловозів серії 2ТЕ116

Автор(и)

  • Андрій Сергійович Залата Український державний університет залізничного транспорту, Україна https://orcid.org/0009-0003-0557-795X

DOI:

https://doi.org/10.18664/ikszt.v29i4.320382

Ключові слова:

тепловоз, тяговий генератор, система збудження, збудник

Анотація

У статті розглянуто систему електричної передачі потужності тепловоза з акцентом на збудження та регулювання напруги  тягового генератора. Зазначено, що підтримка сталої потужності дизеля шляхом регулювання напруги на виході  випрямляча є важливим завданням.
Проаналізовано недоліки наявної системи збудження з використанням резисторів, що призводять до нестабільної  роботи через нелінійність характеристики намагнічування і температурні зміни. Запропоновано впровадження блока  регулювання напруги збудника типу ВС-650У2 – БРН-В, який забезпечує гальванічну розв'язку, самозбудження, підтримку  та обмеження напруги і струму збудження, а також захист від короткого замикання.
Упровадження блока БРН-В дає змогу виключити зі схеми тепловоза кілька елементів, що покращує надійність і знижує  потребу в обслуговуванні.

Біографія автора

Андрій Сергійович Залата, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант кафедри експлуатації та ремонту рухомого складу

Посилання

Tartakovskyi E., Ustenko O., Puzyr V., Datsun Y. Systems Approach to the Organization of Locomotive Maintenance on Ukraine Railways. Rail Transport - Systems Approach / Ed. A. Sładkowski. Cham: Springer. 2017. Р. 217-239. doi: 10.1007/978-3-319-51502-1_5.

Watanabe T., Yamashita M. Basic study of antislip control without speed sensor for multiple motor drive of electric railway vehicles. IEEE, Proceedings of the Power Conversion Conference. April, 2002. Vol. 3. Р. 1026-1032.

Ohishi K., Ogawa Y. Adhesion control of electric motor coach based on force nontrol using disturbance observer. IEEE, Advanced Motion Control. April, 2000. Р. 323-328.

Park D., Kim M. Hybrid readhesion control method for traction system of highspeed railway. IEEE, Proceedings of the Fifth International Conference on Electrical Machines and Systems. August, 2001. Vol. 2. Р. 739-742.

Puzyr V., Datsun, Y., Obozny O. Design of algorithm for identification of locomotive electrical machine unit during repair. International Journal of Engineering & Technology. 2018. Vol. 7. Is. 4. P. 157–161. DOI: 10.14419/ijet.v7i4.3.19727.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-13