Оптимізація керування мотор-вентилятором охолодження тягових двигунів вантажного локомотива з асинхронним тяговим приводом при русі на ділянці з заданим профілем та графіком руху
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i2.101687Ключові слова:
асинхронний двигун, вантажний електровоз, еквівалентна теплова схема заміщення, рух на ділянці колії, перегрівання над температурою охолоджувального середовищаАнотація
Робота присвячена розробці методики оптимізації керування мотор-вентилятором тягових двигунів вантажного локомотива з асинхронним тяговим приводом при русі на ділянці з заданим профілем та графіком руху. Особливістю методики є таке: методика основана на розв’язанні задачі умовної мінімізації за критерієм економічної ефективності системи вентиляції та охолодження методом Вейля за узагальненим золотим перетином.
Посилання
Любарський, Б. Г. Теоретичні основи для вибору та оцінки перспективних систем електромеханічного перетворення енергії електрорухомого складу [Текст]: дис… д-ра техн. наук за спеціальністю 05.22.09 «Електротранспорт». – Харків: Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2014. – 368 с.
Гетьман, Г. К. Научные основы определения рационального мощностного ряда тяговых средств железнодорожного транспорта [Текст]: монография / Г.К. Гетьман. – Днепропетровск: Днепр. нац. ун-т ж/д трансп. им. акад. В. Лазаряна, 2008. – 444 с.
Мокін, О. Б. Моделювання та оптимізація руху багатомасових електричних транспортних засобів поверхнями зі складним рельєфом [Текст]: монографія / О. Б. Мокін, Б. І. Мокін. – Вінниця : ВНТУ, 2013. – 192 с.
Дмитриенко, В. Д. Моделирование и оптимизация процессов управления движением дизель-поездов [Текст] / В.Д. Дмитриенко, А.Ю. Заковоротный. – Xарьков: Изд. центр "НТМТ", 2013. – 248 с.
Петренко, О. М. Визначення ефективності електрорухомого складу. Основні положення та підходи [Текст] / О.М. Петренко, Б.Г. Любарський // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2015. – № 6. – С. 8-13
Todorov, Emanuel. "Optimal control theory." Bayesian brain: probabilistic approaches to neural coding (2006): 269-298.
Kappen, Hilbert J. "Optimal control theory and the linear bellman equation."Inference and Learning in Dynamic Models (2011): 363-387.
Петренко, О. М. Алгоритм синтезу експертної системи управління рухом електрорухомого складу на основі рішення рівняння Гамільтона-Якобі-Беллмана [Текст] / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський, М. Л. Глєбова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ": зб. наук. пр. Темат. вип.: Математичне моделювання в техніці та технологіях. – Харків: НТУ "ХПІ", 2016. – № 6 (1178). – С. 89-95.
Петренко, О. М. Методика оптимізації режимів роботи асинхронного тягового приводу рухомого складу [Текст] / О.М. Петренко, І.В. Доманський, Б.Г. Любарський // Механіка та машинобудування. – 2016. – №1. – С.59-67
Петренко, О. М. Математична модель оптимального керування рухом електрорухомого складу на підставі вирішення рівнянь Гамільтона-Якобі-Беллмана [Текст] / О.М. Петренко, Б.Г. Любарський // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2016. – № 2. – С. 19-24.
Борисенко, А. И. Аэродинамика и теплопередача в электрических машинах [Текст] / А.И. Борисенко, В.Г. Данько, А.И. Яковлев. – М.: Энергия, 1974. – 560 с.
Борисенко, А. И. Охлаждение промышленных электрических машин [Текст] / А. И. Борисенко, О. Н. Костиков, А. И. Яковлев. – М.: Энергоатомиздат, 1983. – 296 с.
Петрушин, В. С. Расчет температур конструктивных элементов асинхронных двигателей в динамических режимах [Текст] /В. С. Петрушин, С. В. Рябинин, А. М. Якимец // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2000. – № 403. – С. 145-149.
Филиппов, И. Ф. Теплообмен в электрич. машинах [Текст] / И. Ф. Филиппов. – Л.: Энергоатомиздат. Ленингр. отд-ние, 1986. – 256 с.
Сипайлов, Г. А. Тепловые, гидравлические и аэродинамические расчеты в электрических машинах [Текст] / Г. А. Сипайлов, Д. И. Санников, В. А. Жадан. – М.: Высш. шк., 1989. – 239 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 О. М. ПЕТРЕНКО, Б. Г. ЛЮБАРСЬКИЙ
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.