Дослідження доцільності впровадження приватної локомотивної тяги на колії загального користування АТ «Укрзалізниця»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18664/ikszt.v24i6.185505

Ключові слова:

залізниця, приватна локомотивна тяга, маршрут, парк локомотивів, дільниця, час руху

Анотація

У статті розглянуто доцільність впровадження приватної локомотивної тяги, оскільки зараз АТ «Укрзалізниця» не може в повному обсязі задовольняти потреби перевізників. Розглянуті основні проблеми затримок у строках доставки вантажів, які пов’язані з нестачею тягового рухомого складу, через що час простою вантажів у 2,8 разу перевищує час у русі. Як приклад наведено деякі підприємства, які здійснюють перевезення власними локомотивами на невеликі відстані.

Біографії авторів

Т. В. БУТЬКО, УкрДУЗТ

д.т.н., професор

С. В. ХАРЛАНОВА, УкрДУЗТ

аспірант

Р. П. СЕК, ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ»

в.о. голови правління 

Посилання

Частная тяга в Украине: возможности, риски последствия. RAIL инсайдер. 2018. № 3. С. 1-44.

Санницький Н. М. Дослідження ефективності використання приватної локомотивної тяги на залізницях України. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Сер. Технічні науки. 2018. Т. 29 (68). Ч. 2. (№ 4). С. 147-155.

Butko T., Kostiennikov O., Parkhomenko l., Prokhorov V., Bogomazova G., Forming an automated technology to manage freight transportation along a direction. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2019. № 1/3(97). P. 6-13.

Чи стане «Укрзалізниця» українським Deutsche Bahn AG? https://ces.org.ua/%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%BC-deutsche-bah/ (дата звернення: 25.10.2019).

Стривай тепловоз. Чому відкриття ринку приватним локомотивам підвищує ризики для перевізників. URL: https://mind.ua/publications/20182864-strivaj-teplovoze-chomu-vidkrittya-rinku-privatnim-lokomotivam-pidvishchue-riziki-dlya-pereviznikiv. (дата звернення: 20.08.2019).

Не цель, а средство: Для чего нужен эксперимент по внедрению частной ж/д тяги. URL : https://cfts.org.ua/articles/ne_tsel_a_sredstvo_dlya_chego_nuzhen_eksperiment_po_vnedreniyu_chastnoy_zh_d_tyagi_1537/108839. (дата звернення: 15.03.2019).

Вопрос времени: Как внедрят частную тягу на железных дорогах Украины. URL: https://cfts.org.ua/articles/vopros_vremeni_kak_vnedryat_chastnuyu_tyagu_na_zheleznykh_dorogakh_ukrainy_1374/98979 (дата звернення: 17.09.2019).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-03