Обґрунтування вибору матеріалів антифрикційних зносостійких покриттів деталей триботехнічного призначення
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i2.51900Ключові слова:
пара трения, восстановление, антифрикционное износостойкое покрытие, триботехнические свойстваАнотація
У статті наведені дані досліджень фізико-механічних властивостей зносостійких антифрикційних покриттів з титану, нітриду титану, карбіду бору, латуні і міді, легованої дисульфідом молібдену. Розглянуто можливість застосування таких покриттів для деталей пар тертя колійних машин. Встановлено, що найбільш повно умовам експлуатації деталей колійних машин відповідають двошарові покриття, що складаються із зносостійкого шару TiN і антифрикційного Cu + MoS2Посилання
Бегагоен Е.М. Технологические напряжения в покрытиях. – М.: Металлургия, 1976. – 231 с.
Шнейдер Ю.Г. Образование регулярных микрорельефов на деталях и их эксплуатационные свойства. – Л.: Машиностроение, 1972. – 240с.
Кузецов В.Д. Пащенко В.М. Фізико-хімічні основи створення покриттів: Навч. посібник. – К.: НМЦ ВО, 1999. – 176 с.
Черновал М.И. Упрочнение и восстановление деталей машин композиционными покрытиями: Учеб. пособие. – К.: Вища школа, 1992. – 79 с.
Поляк М.С. Технология упрочнения. Технологические методы упрочнения. В 2-х т. – Т.2.- М.: «Л.В.М. – СКРИПТ»; Машиностроение, 1995. – 688 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 С С ТИМОФЕЕВ
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.