Обґрунтування вибору матеріалів антифрикційних зносостійких покриттів деталей триботехнічного призначення

Автор(и)

  • С С ТИМОФЕЕВ Украинский государственный университет железнодорожного транспорта, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i2.51900

Ключові слова:

пара трения, восстановление, антифрикционное износостойкое покрытие, триботехнические свойства

Анотація

У статті наведені дані досліджень фізико-механічних властивостей зносостійких антифрикційних покриттів з титану, нітриду титану, карбіду бору, латуні і міді, легованої дисульфідом молібдену. Розглянуто можливість застосування таких покриттів для деталей пар тертя колійних машин. Встановлено, що найбільш повно умовам експлуатації деталей колійних машин відповідають двошарові покриття, що складаються із зносостійкого шару TiN і антифрикційного Cu + MoS2

Біографія автора

С С ТИМОФЕЕВ, Украинский государственный университет железнодорожного транспорта

д.т.н., профессор кафедры качества, стандартизации, сертификации и технологий изготовления материалов

Посилання

Бегагоен Е.М. Технологические напряжения в покрытиях. – М.: Металлургия, 1976. – 231 с.

Шнейдер Ю.Г. Образование регулярных микрорельефов на деталях и их эксплуатационные свойства. – Л.: Машиностроение, 1972. – 240с.

Кузецов В.Д. Пащенко В.М. Фізико-хімічні основи створення покриттів: Навч. посібник. – К.: НМЦ ВО, 1999. – 176 с.

Черновал М.И. Упрочнение и восстановление деталей машин композиционными покрытиями: Учеб. пособие. – К.: Вища школа, 1992. – 79 с.

Поляк М.С. Технология упрочнения. Технологические методы упрочнения. В 2-х т. – Т.2.- М.: «Л.В.М. – СКРИПТ»; Машиностроение, 1995. – 688 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-21