Задача аналізу оптимізації геометричних розмірів лінійного двигуна нахилу кузова швидкісного електрорухомого складу

Автор(и)

  • Б Х ЄРІЦЯН Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine
  • Б Г ЛЮБАРСЬКИЙ Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»,
  • Д І ЯКУНІН Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»,

DOI:

https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i5.55594

Ключові слова:

лінійний двигун, прямоходова схема перетворювача, електромагнітна сила, оптимізація

Анотація

Введено поняття навантажувальної характеристики, як залежності сили, потрібної для нахилу кузова на заданий кут, від робочого зазору лінійного двигуна. Досліджено природу та закономірність зміни цієї сили. Отримана апроксимована залежність цієї характеристики. З метою полегшення обчислень, запропоновано спрощену математичну модель лінійного двигуна для визначення електромагнітної сили, що базується на спрощеному вирішенні рівняння щодо електромагнітної сили лінійного двигуна. Підтверджено адекватність запропонованої спрощеної математичної моделі шляхом порівняння результатів обчислення електромагнітної сили з результатами її визначення внаслідок розрахунку магнітного поля лінійного двигуна методом кінцевих елементів. Максимальне відхилення спрощеної моделі становить 6,08%.

 

Біографії авторів

Б Х ЄРІЦЯН, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

старший викладач

Б Г ЛЮБАРСЬКИЙ, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

д.т.н., професор кафедри електричного транспорту та тепловозобудування

Д І ЯКУНІН, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

к.т.н., доцент кафедри електричного транспорту та тепловозобудування

Посилання

Д.И. Якунин. Электромеханическая система привода с линейным двигателем для наклона кузовов скоростного подвижного состава. Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук.– Харьков, 2010, 202 с.

Любарський Б. Г. Теоретичні основи для вибору та оцінки перспективних систем електромеханічного перетворення енергії електрорухомого складу. – Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.09. - «Електротранспорт». Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». Харків, - 2014. 368с.

Корниенко В.В. Высокоскоростной электрический транспорт. Мировой опыт / В.В. Корниенко, В.И. Омельяненко – Харьков: НТУ «ХПИ», 2007. – 159с.

Омельяненко В.И. Поезда с наклоняемыми кузовами для скоростного пассажирского движения / В.И. Омельяненко, Г.В. Кривякин, Д.И. Якунин, Е.С. Редченко // Локомотив-информ. – Харьков: Техностандарт, 2008. – №5 С. 12-17.

Развитие технологии наклона кузовов вагонов // Железные дороги мира, 2001. – №11.– Режим доступу до журн.: http://css-rzd.ru/zdm/11-2001/01185-1.htm.

Якунин Д.И. Влияние наклона кузова вагона при движении по кривым участкам пути на взаимодействие колес с рельсами / Д.И. Якунин, Ю.В. Макаренко, В.Г. Маслиев // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна.– Дніпр.: ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна, 2009.– С. 248–251.

Якунин Д.И. Предпосылки для моделирования движения по рельсовому пути экипажа, оборудованного устройствами для наклона кузова / Д.И. Якунин, Е.Ю. Зверев, А.Н. Срибник // Вісник НТУ «ХПІ», 2013.– С.76–80.

Finite Element Method Magnetics [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.femm.info/wiki/HomePage.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-27