Математична модель оптимального керування рухом електрорухомого складу на підставі вирішення рівнянь Гамільтона-Якобі-Беллмана
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i2.67639Ключові слова:
керування рухом електрорухомого складу, рівняння Гамільтона-Якобі-Беллмана, оптимальне керування рухом, , динамічне програмуванняАнотація
У роботі розроблена математична модель системи управління електрорухомим складом, заснована на рішенні рівняння Гамільтона-Якобі-Беллмана з використанням методу динамічного програмування і зворотного рішення задачі відносно координати часу – «зворотний підхід Беллмана». При цьому передбачається, що кінцева точка руху електрорухомого складу відома – кінцева координата переміщення і заданий час руху, а кінцева швидкість в цій точці дорівнює нулю – що відповідає прибуттю потягу.
Посилання
Петренко О.М. Визначення ефективності електрорухомого складу. основні положення та підходи/ О.М. Петренко, Б.Г. Любарський //Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2015. - № 6. - С. 9-13
Петренко О.М. Аналіз методів визначення енергетично оптимальних параметрів управління транспортних засобів/ О.М. Петренко, Б.Г. Любарський //Системи озброєння і військова техніка - 2015. - № 4(44). - С. 96-100
Todorov, Emanuel. "Optimal control theory." Bayesian brain: probabilistic approaches to neural coding (2006): 269-298.
Kappen, Hilbert J. "Optimal control theory and the linear bellman equation."Inference and Learning in Dynamic Models (2011): 363-387.
Kanemoto, Yoshitsugu (1980). Appendix IV: Optimal Control Theory. In: Kanemoto, Yoshitsugu. Theories of urban externalities. Vol. 6. North-Holland, p. 189.
Papageorgiou, M. (2010) Dynamic Programming (in Greek). Lecture Notes, Department of Production Engineering and Mangement, Technical University of Crete, Greece.
Bertsekas, Dimitri P. Dynamic programming and optimal control. Vol. 1. Second edition. Athena Scientific, Belmont, Massachusetts, 1995 (1st edition), 2000 (2nd edition).
Nikovski, D., Lidicky, B., Zhang, W., Kataoka, K., & Yoshimoto, K. (2012, October). Markov decision processes for train run curve optimization. In Electrical Systems for Aircraft, Railway and Ship Propulsion (ESARS), 2012(pp. 1-6). IEEE.
Ma, Yi (2008). Dynamic programming and the HJB equation. In Optimal Control Lecture Notes, Department of Electrical and Computer Engineering, University of Illinois at Urbana- Champaign.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 О. М. ПЕТРЕНКО, Б. Г. ЛЮБАРСЬКИЙ
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.