Математичне моделювання та експериментальні дослідження роботи дерев'яних шпал під дією просторових навантажень

Автор(и)

  • Ю. Л. ТУЛЕЙ ПАТ «Українська залізниця», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i4.78876

Ключові слова:

дисипативні характеристики, дерев’яні шпали, горизонтальна поперечна жорсткість, рухомий склад

Анотація

У статті наведено результати експериментальних робіт з досліджень пружних опорів дерев’яних шпал просторовим переміщенням під дією навантажень від рухомого складу. Отримано емпіричні залежності змін коефіцієнтів постілі дерев’яних шпал, коефіцієнтів їх вигину та горизонтальної поперечної жорсткості під час експлуатації колії. Враховано інші умови експлуатації, насамперед рівень діючих осьових навантажень.

Дослідження просторових сил взаємодії колії та рухомого складу дає змогу не тільки отримувати числові їх значення, але й цілеспрямовано впливаючи на характеристики колії та рухомого складу досягати оптимальних значень цих сил.

 

Біографія автора

Ю. Л. ТУЛЕЙ, ПАТ «Українська залізниця»

інженер

Посилання

Новичков, В.П. Рациональные способы усиления железнодорожного пути [Текст] / В.П Новичков // Ж. - д. трансп. – 1956. – № 4. – С. 66 – 68.

Kim, S. J. A Study on the Running Safety of F26 Turnout and Vehicle Model [Electronic resource] / S. J. Kim, B.-G. Eom, H. S. Lee // International Journal of Railway. – 2012. – Vol. 5, № 4. – P. 156-162. – Available at: http://www.ijr.or. kr/On_line/admin/files/(156- 162)-12-024.pdf. – Title from the screen. – Accessed: 15.03.2016.

Даніленко, Е.І. Правила розрахунків залізничної колії на міцність і стійкість [Текст] / Е.І. Даніленко, В.В. Рибкін. – К.: Транспорт України, 2006. – 168 с.

Иволга, Н.В. Об инерционных свойствах пути при движении по нему постоянной силы [Текст] / Н.В. Иволга, В.И. Климов // Труды ДИИТа. – 1975. – № 167/16. – С.73 – 81.

Васютынский А.А. Наблюдения над временными деформациями верхнего строения пути на Варшаво- Венской железной дороге [Текст] / А.А Васютынский // Труды XV съезда инженеров службы пути. – М., 1858. – С. 12 – 17.

Стецкевич, И.Р. Об опытах над устойчивостью верхнего строения пути при проходе поездов [Текст] / И.Р. Стецкевич // Протоколы XII совмещенного съезда инженеров службы пути русских железных дорог. – М., 1894. – С.65 – 72.

Рубан, П.С. Методика работ по определению коэффициента постели шпал [Текст] / П.С. Рубан // Институт инженерных исследований НКПС – М.: Транспечать, 1930. – Вып. 27.

Сергеев, Б.Н. Упрощенные методы полевых испытаний рельсового пути [Текст] / Б.Н. Сергеев // Труди НИИ пути. – М.: Госжелдориздат, 1933. – С. 9- 27.

Вериго, М.Ф. Определение динамического модуля пути [Текст] / М.Ф. Вериго // Техника железных дорог. – 1949. – № 12. – С. 23 – 24.

Современные конструкции верхнего строения железнодорожного пути [Текст] // под ред. В.Г. Альбрехта и А. Ф. Золотарского. – М.: Транспорт, 1975. – 280 с.

Содержание балластной призмы железнодорожного пути [Текст] / под ред. Е.С. Варызгина. – М.: Транспорт, 1978. – 141 с.

Система для вимірювання переміщень в елементі інженерних конструкцій і споруд під дією навантажень [Текст]: пат. 70477 Україна: МПК G05D 5/00; E01B 35/00 / Даренський О.М., Астахов В.М., Бугаєць Н.В., Витольберг В.Г., Беліков Є.А.; власник Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – № u 201114788; заявл.13.12.2011; опубл. 11.06.2012, Бюл. № 11. – 14 с.

Дуглас, Дж Уайд. Методы поиска экстремума [Текст]: монография / Дж Уайд Дуглас. – М.: Наука, 1967 – 216 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-05