Умови експлуатації та способи підвищення зносостійкості робочих поверхонь п'ятникових вузлів вантажних вагонів
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i4.79397Ключові слова:
п'ятниковий вузол вантажного вагона, зносостійкість, відновлення, дугове наплавленняАнотація
У статті проаналізовано умови експлуатації п'ятникових вузлів вантажних вагонів. Встановлено, що деталі цього вузла при роботі в умовах сухого тертя і наявності високих контактних й ударних навантажень мають низьку зносостійкість. Вивчено існуючі способи відновлення і підвищення зносостійкості зношених деталей п'ятникових вузлів. Визначено, що найбільш універсальним способом відновлення та підвищення зносостійкості деталей п'ятникових вузлів візка вантажного вагона є дугове наплавлення легованими зносостійкими матеріалами.
Посилання
Северинова, Т. П. Принципиально новые конструкции и материалы в узлах трения тележек грузовых вагонов [Текст] / Т. П. Северинова // Отчет о НИР. – М.: ВНИИЖТ, 1995. − 142 с.
Костин, Г. В. Испытания грузовых вагонов с повышенными осевыми нагрузками на Экспериментальном кольце ВНИИЖТ с разработкой предложений для предъявления промышленности [Текст] / Г.В. Костин // Отчет о НИР. – М.: ВНИИЖТ, 1990. − 142 с.
Северинова, Т. П. Разработка предложений по повышению надежности подпятникового узла надрессорных балок и технологии восстановления его работоспособности. Обобщение данных повреждаемости зоны подпятника надрессорных балок в эксплуатации и на экспериментальном кольце [Текст] / Т.П. Северинова // Отчет о НИР. – М., ВНИИЖТ, 1995. − 32 с.
Павлов, Н. В. Восстановление наплавкой надрессорных балок тележек четырехосных грузовых вагонов и соединительных балок восьмиосных цистерн [Текст] / Н. В. Павлов, И. Д. Козубенко, Г. И. Герасименко // Ресурсосберегающие технологии восстановления железнодорожной техники сваркой, наплавкой и напылением: сб. трудов ВНИИЖТ. − М.: Интекст, 1998. − С. 142−149.
Краев, М. В. Создание новых грузовых вагонов. Комплексные испытания грузовых тележек 18-100М.8.1.08.03.03.03.ЦВ [Текст] / М. В. Краев // Отчет о НИР. – М.: ВНИИЖТ, 2003. − 114 с.
Павлов, Н. В. Износостойкость наплавленных гребней вагонных колес [Текст] / Н. В. Павлов, И. Д. Козубенко, П. Н. Кипиани // Ресурсосберегающие технологии восстановления железнодорожной техники сваркой, наплавкой и напылением: сб. трудов ВНИИЖТ. − М.: Интекст, 1998. − С. 62−70.
Состав сварочной проволоки [Текст]: пат. 2241585 Россия, (2004) В23К 35/30 / [Сурков А.В., Павлов Н.В., Абраменко Д.Н., Струнец В.К., Бастаков Л.А., Кипиани П.Н.]. − № 2003113785/02, заявл. 14.05.2003; опубл. 10.12.2004; Бюл. №24.
Состав сварочной проволоки [Текст]: пат. 2310550 Россия, (2007) В23К 35/30 / [Павлов Н.В., Струнец В.К., Абраменко Д.Н., Савченко А.И., Бастаков Л.А., Сурков А.В.]. − №2006111057/02, заявл. 06.04.2006; опубл. 20.11.2007; Бюл. №32.
Состав сварочной проволоки [Текст]: пат. 2299796 Россия, (2007) В23К 35/30 / [Сурков А.В., Стародубцев В.А., Яковлев В.В., Бастаков Л.А., Малошенко А.И., Багров А.А.]. − № 2005124139/02, заявл. 29.07.2005; опубл. 27.05.2007; Бюл. №15.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Л. A. ТИМОФЕЄВА, Д. Г. ВОСКОБОЙНИКОВ

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.