Умови експлуатації та способи підвищення зносостійкості робочих поверхонь п'ятникових вузлів вантажних вагонів

Автор(и)

  • Л. A. ТИМОФЕЄВА Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Д. Г. ВОСКОБОЙНИКОВ публічне акціонерне товариство «Укрзалізниця»,

DOI:

https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i4.79397

Ключові слова:

п'ятниковий вузол вантажного вагона, зносостійкість, відновлення, дугове наплавлення

Анотація

У статті проаналізовано умови експлуатації п'ятникових вузлів вантажних вагонів. Встановлено, що деталі цього вузла при роботі в умовах сухого тертя і наявності високих контактних й ударних навантажень мають низьку зносостійкість. Вивчено існуючі способи відновлення і підвищення зносостійкості зношених деталей п'ятникових вузлів. Визначено, що найбільш універсальним способом відновлення та підвищення зносостійкості деталей п'ятникових вузлів візка вантажного вагона є дугове наплавлення легованими зносостійкими матеріалами.

 

Біографії авторів

Л. A. ТИМОФЕЄВА, Український державний університет залізничного транспорту

доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри «Якість, стандартизація, сертифікація і технології виготовлення матеріалів»

Д. Г. ВОСКОБОЙНИКОВ, публічне акціонерне товариство «Укрзалізниця»

головний інженер, служба вагонного господарства регіональної філії «Південна залізниця»

 

Посилання

Северинова, Т. П. Принципиально новые конструкции и материалы в узлах трения тележек грузовых вагонов [Текст] / Т. П. Северинова // Отчет о НИР. – М.: ВНИИЖТ, 1995. − 142 с.

Костин, Г. В. Испытания грузовых вагонов с повышенными осевыми нагрузками на Экспериментальном кольце ВНИИЖТ с разработкой предложений для предъявления промышленности [Текст] / Г.В. Костин // Отчет о НИР. – М.: ВНИИЖТ, 1990. − 142 с.

Северинова, Т. П. Разработка предложений по повышению надежности подпятникового узла надрессорных балок и технологии восстановления его работоспособности. Обобщение данных повреждаемости зоны подпятника надрессорных балок в эксплуатации и на экспериментальном кольце [Текст] / Т.П. Северинова // Отчет о НИР. – М., ВНИИЖТ, 1995. − 32 с.

Павлов, Н. В. Восстановление наплавкой надрессорных балок тележек четырехосных грузовых вагонов и соединительных балок восьмиосных цистерн [Текст] / Н. В. Павлов, И. Д. Козубенко, Г. И. Герасименко // Ресурсосберегающие технологии восстановления железнодорожной техники сваркой, наплавкой и напылением: сб. трудов ВНИИЖТ. − М.: Интекст, 1998. − С. 142−149.

Краев, М. В. Создание новых грузовых вагонов. Комплексные испытания грузовых тележек 18-100М.8.1.08.03.03.03.ЦВ [Текст] / М. В. Краев // Отчет о НИР. – М.: ВНИИЖТ, 2003. − 114 с.

Павлов, Н. В. Износостойкость наплавленных гребней вагонных колес [Текст] / Н. В. Павлов, И. Д. Козубенко, П. Н. Кипиани // Ресурсосберегающие технологии восстановления железнодорожной техники сваркой, наплавкой и напылением: сб. трудов ВНИИЖТ. − М.: Интекст, 1998. − С. 62−70.

Состав сварочной проволоки [Текст]: пат. 2241585 Россия, (2004) В23К 35/30 / [Сурков А.В., Павлов Н.В., Абраменко Д.Н., Струнец В.К., Бастаков Л.А., Кипиани П.Н.]. − № 2003113785/02, заявл. 14.05.2003; опубл. 10.12.2004; Бюл. №24.

Состав сварочной проволоки [Текст]: пат. 2310550 Россия, (2007) В23К 35/30 / [Павлов Н.В., Струнец В.К., Абраменко Д.Н., Савченко А.И., Бастаков Л.А., Сурков А.В.]. − №2006111057/02, заявл. 06.04.2006; опубл. 20.11.2007; Бюл. №32.

Состав сварочной проволоки [Текст]: пат. 2299796 Россия, (2007) В23К 35/30 / [Сурков А.В., Стародубцев В.А., Яковлев В.В., Бастаков Л.А., Малошенко А.И., Багров А.А.]. − № 2005124139/02, заявл. 29.07.2005; опубл. 27.05.2007; Бюл. №15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-05