Подання
Вимоги до подання
Під час подання рукопису до журналу автори повинні підтвердити його відповідність всім встановленим вимогам, вказаним нижче. В разі виявлення невідповідності поданої роботи пунктам цих вимог редакція повертатиме авторам матеріали на доопрацювання.- Це подання раніше не було опубліковане і не надсилалося до розгляду редакціям інших журналів (або у коментарях для редактора нижче дані необхідні пояснення).
- Файл подання є документом у форматі Microsoft Word, OpenOffice, RTF або WordPerfect.
- Інтернет-посилання у тексті супроводжуються повними коректними адресами URL.
- Текст набраний 12-м розміром кеглю з одинарним міжрядковим інтервалом; авторські акценти виділені курсивом, а не підкресленням (всюди, крім адрес URL); всі ілюстрації, графіки та таблиці розміщені безпосередньо у тексті, там, де вони повинні бути за змістом (а не у кінці документу).
- Текст відповідає вимогам до стилістики та бібліографії, викладеним у Керівництві для авторів розділу "Про журнал".
- Якщо матеріал подається у рецензований розділ журналу, при оформленні файлу подання були виконані інструкції щодо Гарантій сліпого рецензування.
- Автор несе відповідальність за достовірність представленої у статті інформації. Рішення про опублікування матеріалу статті приймає редакційна колегія. Унікальність текстів публікацій перевіряється за допомогою системи пошуку ознак плагіату UNICHEK
Положення про конфіденційність
Дотримання редакційної етики
Редакція науково-технічного журналу "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" дотримується етичних норм, прийнятих міжнародним науковим співтовариством. Це відповідає політиці журналу і є однією з головних складових рецензування та видання журналу.
Наведені нижче принципи є обов’язковими основами і нормами професійної поведінки для всіх сторін, залучених у процес створення, розгляду і публікації наукової статті: авторів, рецензентів, редакторів. Дотримання правил етики наукової публікації всіма учасниками процесу сприяє забезпеченню прав авторів на інтелектуальну власність та підвищенню якості науково-технічного журналу "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті".
- Конфлікт інтересів
Рецензенти повинні повідомляти редактору про наявність конфлікту інтересів внаслідок конкуруючих відносин або співпраці.
- Оригінальність роботи та плагіат
Відповідальність за порушення авторських прав та недотримання існуючих стандартів в матеріалах статті покладається на автора статті. Відповідальність за достовірність наведених фактів і даних, обґрунтованість зроблених висновків та рекомендацій й науково-практичний рівень статті несуть автор та рецензент.
Автори несуть відповідальність за те, що вони надали повністю самостійну роботу, і якщо вони використовували чужі роботи і / або висловлювання, то це повинно обов’язково відображатися у формі відповідних посилань і цитат.
- Положення про авторські права
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи.
- Положення про конфіденційність
Особисті дані та контактні телефони, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу.