Математична модель коливань залізничної колії як балки, що має інерційні характеристики
DOI:
https://doi.org/10.18664/ikszt.v0i2.101745Ключові слова:
балка на багатьох пружно-дисипативних опорах, вільні і вимушені коливанняАнотація
Розроблено математичну модель коливань залізничної колії, в основу якої покладена розрахункова схема колії у вигляді балок на багатьох пружно-дисипативних опорах. На відміну від розроблених раніше моделей врахована розподілена маса колії. Це дає змогу застосовувати запропоновану модель, у тому числі для розрахунків сил взаємодії колії та рухомого складу, а також для умов швидкісного і високошвидкісного руху.Посилання
Вериго, М. Ф. Взаимодействие пути и подвижного состава [Текст] / М. Ф. Вериго, В. Н. Данилов, Е. М. Бромберг, М. А. Фришман. – М.: Трансжелдориздат, 1956. – 280 с.
Вериго, М. Ф. Взаимодействие пути и подвижного состава [Текст] / М. Ф. Вериго, А. Я. Коган. – М.: Транспорт, 1986. – 599 с.
Даниленко, Э. И. Расчетно-теоретический метод определения упруго-динамических параметров для обычной конструкции пути и многониточных путей [Текст] / Э. И. Даниленко // Исследования взаимодействия пути и подвижного состава: межвуз. сб. науч. тр. – Днепропетровск, 1997. – С. 32-41.
Даниленко, Э. И. Определение допускаемых напряжений в литых крестовинах из высокомаранцовистой стали [Текст] / Э. И. Даниленко, А. Г. Коган, Э. А. Щур // Вестник ВНИИЖТа. – 1989. – №5. – С. 44-48.
Шахунянц, Г. М. Расчеты элементов верхнего строения пути на прочность [Текст] : учебник /
Г. М. Шахунянц. – М.: МИИТ, 1939. – 154 с.
Волошко, Ю. Д. Расчет рельса как балки на дискретных упругих опорах со случайными характеристиками [Текст] / Ю.Д. Волошко // Труды ДИИТ. – 1977. – № 196/19. – С. 93-98.
Климов, В. И. Статический расчет пути как балки на опорах с нелинейной жесткостью [Текст] / В.И. Климов, В.В. Рыбкин // Труды ДИИТ. – 1984. – № 235/26. – С. 3-8.
Даренський, О. М. Оцінення впливу на колію подовжних сил, які виникають в поїзді в умовах промислового транспорту [Текст] / О. М. Даренський, Н. В. Бугаєць // Зб. наук. праць УкрДАЗТ. – Харків: УкрДАЗТ, 2006. – Вип. 72. – С. 119-124.
Kaiyun Wang , Chao Huang, Wanming Zhai, Pengfei Liu, Shen Wang. (2014). Progress on wheel–rail dynamic performance of railway curve negotiation. Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition) , 1, 209–220.
Dailydka, S. Modelling the interaction between railway wheel and rail/ [Text] J. Sadeghi, S. Shoja, //Transport. – 2008. – Т. 23. – №. 3. – С. 236–239.
Otero, J. A mathematical model to study railway track dynamics for the prediction of vibration levels generated by rail vehicles/ [Text] J. Otero , M. A. Martínez, de los Santos, S. Cardona //Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit. – 2011. – С. 0954409711406837.
Першин, С. П. Вертикальная жесткость пути и его надежность [Текст] / С. П. Першин // Путь и путевое хозяйство. – 1996. – №8. – С. 8-10.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 А. Н. ДАРЕНСКИЙ, Я. С. ЛЕЙБУК

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.